Politica de Confidențialitate

TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL este operator de date (în sensul Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit în continuare “Regulamentul general privind protecția datelor”), responsabil pentru prelucrarea Datelor dumneavosatră cu Caracter Personal în legatură cu prezentul Site.

Documentul pe care tocmai îl parcurgeți în acest moment este, de fapt, unul dintre modurile în care noi dorim să vă aratăm că încrederea pe care ne-o acordați nu este unilaterală, și că și noi, la rândul nostru, luăm toate măsurile necesare pentru ca vizita dumneavoastră în site-ul nostru să fie cât mai plăcută.

Pentru orice întrebare sau nedumerire în privința termenilor utilizați mai jos sau asupra oricăror alte probleme legate de modul în care noi înțelegem să păstrăm confidențialitatea datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de email: office@ionascu-lawyers.ro.

Cuprinsul politicii de confidențialitate a datelor

  1. Date de contact
  2. Ce informaţii personale colectăm despre dumneavoastră şi cum?
  3. Cookies
  4. Cum şi de ce utilizăm informaţiile?
  5. Cum protejam informația?
  6. Cine are acces la informația colectată de la dumneavoastră?
  7. Drepturile persoanelor vizate și cum pot fi exercitate

1. DATE DE CONTACT

Siteul web www.ionascu-lawyers.ro aparține și este administrat de către TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL societate de avocatură, care poate fi contactată în următoarele moduri:

– telefonic: 0213130583;

– e-mail: office@ionascu-lawyers.ro;

– adresa: București, str. Alexandru Beldiman nr. 1, et. 2, ap. 30, Sector 5;

Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: https://www.dataprotection.ro/

2. CE INFORMAŢII PERSONALE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ ŞI CUM?

Colectăm date despre dumneavoastră numai în cazul în care avem un motiv pentru a face acest lucru – de exemplu, pentru a oferi serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, sau pentru a face serviciile noastre mai bune. Colectăm informaţii în două moduri: fie ne furnizaţi dumneavoastră aceste date, fie le colectăm în mod automat prin serviciile noastre de operare:

 
-Informaţiile pe care ni le furnizaţi

Informaţii de contact, cum ar fi numele, funcția, adresa poştală, inclusiv adresa de domiciliu (în cazul în care ne furnizați acestă informație), sediul profesional, numărul de telefon, numărul de telefon mobil, numărul de fax şi adresa de e-mail;

Atunci când datele dumneavoastră cu caracter personal ne sunt furnizate pentru activităţile de recrutare, acestea vor fi folosite numai pentru a vă contacta despre recrutare şi alte oportunităţi care poate le-aţi solicitat;

 
- Informaţiile pe care le colectăm automat

Asemenea celor mai mulți furnizori de servicii online, colectăm datele pe care browserele, dispozitive mobile şi serverele de obicei le pun la dispoziţie, cum ar fi tipul de browser, adresa IP, identificatori unici ai dispozitivului, limba preferată, site-ul care v-a redirecționat către pagina noastră, data şi ora accesului, sistemul de operare şi informaţiile de reţea de telefonie mobilă;

Putem determina locaţia aproximativă a aparatului pe care îl folosiți bazându-ne pe IP-ul dumneavoastră. Vom colecta şi vom folosi aceste informaţii pentru a calcula cât de mulţi oameni vizitează site-urile noastre din anumite regiuni geografice;

Folosim cookie-uri şi alte tehnologii pentru a ne identifica şi urmări vizitatori, felul în care utilizează site-ul şi preferinţele acces pentru site-ul nostru. Pentru mai multe informaţii despre felul în care utilizăm cookies si alte tehnologii de urmărire, inclusiv cum puteti controla utilizarea de cookies, vă rugăm să consultaţi Politica noastră de cookie-uri.

3. COOKIES

Cookie-urile sunt fișiere oferite browserului dumneavoastră de un server web și stocate apoi pe hard-discul computerului dumneavoastră.

Folosirea cookie-urilor este un standard actual la multe dintre site-urile importante pe care le vizitați. Majoritatea browserelor sunt setate să accepte cookieuri.

Dacă doriți, puteți seta browserul dumneavoastră fie să vă anunțe ori de cate ori primiți câte un cookie, fie chiar să refuze acceptarea cookieurilor.

Trebuie însă să aflați că unele secțiuni ale site-ului nostru nu vor putea fi vizualizate normal dacă ați setat browserul dumneavoastră să respingă cookieurile.

Trebuie, de asemenea, să retineți că, ori de câte ori dezvăluiți în mod voluntar informații personale în mediul de comunicare online, pe forumurile online, programul de e-mail, programul de FTP, grupurile de discutii, serviciile de chat, informația dezvăluită de dumneavoastră poate fi ușor colectată și folosită de persoane neautorizate.

Desi, TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL face tot posibilul sa protejeze informația dumneavoastră personală, TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL nu vă poate asigura sau garanta securitatea oricărui tip de informație pe care ni-l transmiteți, astfel încât transmiterea informației într-un mediu inadecvat se face pe propriul dumnevoastră risc. Trebuie să înțelegeți, deasemenea, că sunteți unicul responsabil pentru menținerea secretului informațiilor (parole, nume de utilizator, etc), legate de conturile pe care le-ați dobândit ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.

Detalii despre politica de cookie-uri regăsiți aici http:// ionascu-lawyers.ro/cookies

4. CUM ŞI DE CE UTILIZĂM INFORMAŢIILE

- Scopul pentru utilizarea informațiilor

Folosim informaţii despre dumneavoastră, după cum am menţionat anterior pentru scopuri enumerate mai jos:

Pentru a vă oferi acces la serviciile noastre – de exemplu, informaţiile colectate automat de sistemele noastre (cum ar fi informațiile pe care browserele web, dispozitive mobile şi servere le pun de obicei la dispoziţie, ca de exemplu tipul de browser, adresa IP, identificatori unici ai dispozitivului, limba preferată, site-ul care v-a redirecționat către pagina noastră, data şi ora accesului, sistemul de operare şi informaţiile de reţea de telefonie mobilă) sunt necesare pentru a stabili conexiunea cu website-ul noastru, pentru a îmbunătăţi experienţă vizitatorilor etc.;

Pentru a dezvolta în continuare şi pentru a îmbunătăţi site-ul nostru-de exemplu prin adăugarea de caracteristici noi de care credem că vizitatorii noștri se vor bucura sau care îi vor ajuta;

Pentru a monitoriza şi analiza tendinţelor şi pentru a înţelege mai bine cum vizitatorii interacţionează cu serviciile noastre, care ne ajută să ne îmbunătăţim serviciile şi pentru a le face mai uşor de utilizat;

Pentru a monitoriza şi pentru a preveni orice probleme legate de serviciile noastre, pentru protejarea securităţii serviciilor noastre, pentru detectarea şi prevenirea tranzacţiilor frauduloase şi a altor activităţi ilegale, pentru combaterea spamului şi pentru protejarea drepturile şi proprietatații Teodora Ionașcu și Asociații, care poate duce la refuzul nostru de a oferi anumite servicii;

Pentru a comunica cu tine, de exemplu prin formularul de contact sau un e-mail, pentru a solicita feedback-ul dumneavoastră, sau pentru a vă ţine la curent cu serviciile noastre; şi

Pentru a personaliza experienţa dumneavoastră folosind serviciile noastre (de exemplu, versiunea mobilă a site-ul nostru devine funcțională în cazul în care sistemul nostru detectează că vizitatorul foloseste un telefon mobil)

5. CUM PROTEJAM NOI INFORMAȚIA COLECTATĂ DE LA DUMNEAVOASTRĂ

Confidențialitatea și protecția informațiilor colectate de la dumneavoastră sunt prioritare pentru noi.

TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL nu oferă informația colectată unor terți fără consimțământul dumneavoastră expres și prealabil. Orice statistică privind traficul utilizatorilor noștri, pe care o vom oferi către terțe rețele de publicitate sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date și nu include nicio informație identificabilă personal despre niciun utilizator individual.

Folosim mijloace de stocare şi securitate a datelor actualizate pentru păstrarea datelor dumneavoastră în siguranţă în formă electronică şi fizică pentru a proteja informaţiile dumneavoastră personale împotriva accesului neautorizat, a utilizării necorespunzătoare sau împotriva divulgării, modificării neautorizată și a distrugerii ilegale sau a pierderii accidentale.

Toți partenerii, personalul şi furnizorii de servicii care au acces la informaţii confidenţiale (inclusiv date personale) sunt supuși obligațiilor de confidențialitate.

Cu toate acestea, transmiterea informaţiilor prin internet nu este complet securizată. Deşi luăm măsuri adecvate și proporționale pentru a gestiona riscurile prezentate, nu putem garanta securitatea informațiilor transmise către serviciile noastre online.

6. CINE ARE ACCES LA INFORMAȚIA COLECTATĂ DE LA DUMNEAVOASTRĂ

Prin excepție de la cazurile expuse mai sus, TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL nu va dezvălui niciun fel de informație identificabilă personal despre utilizatorii săi către terțe părți fără a primi mai întâi consimțământul expres al utilizatorilor în această privință.

În același timp însă, TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL poate dezvălui informații de identificare ale utilizatorilor atunci când legea prevede expres acest lucru sau când acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor și intereselor TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL.

În concluzie, atunci când accesați site-urile TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL și sunteți rugat să ne dezvaluiti informatii despre dumnevoastră, veți dezvălui aceste informații doar site-urilor TEODORA IONAȘCU ȘI ASOCIAȚII SPARL, cu excepția cazului cand serviciul sau informația respectivă este oferită în parteneriat cu un alt site sau serviciu.

De fiecare dată însă când un astfel de serviciu este furnizat în parteneriat cu un alt site, veți fi informat asupra acestui lucru, anterior furnizării informațiilor din partea dumneavostră. În ideea de a va furniza servicii la standarde cât mai înalte, este necesară partajarea informațiilor dumneavoastră personale cu siteul sau serviciul copartener. Dacă nu doriți ca aceste date ale dumneavoastră să fie partajate, puteți proceda în consecință prin a nu permite transferul datelor prin neutilizarea acelui serviciu specific.

Dacă alegeți însă să acceptați partajarea datelor, trebuie să întelegeți că funizorii serviciului în parteneriat pot avea practici separate de confidențialitate și de colectare a datelor.

7. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE ȘI CUM POT FI EXERCITATE

Conform dispozițiilor Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal, dumneavoastră aveți, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, următoarele drepturi:

  1.  Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrearea datelor;
  2. Dreptul de acces la datele cu caracter personal;
  3. Dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal;
  4. Dreptul de ștergere;
  5. Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu character personal;
  6. Dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal;
  7. Dreptul la obiect;
  8. Drepturi legate de luarea de decizii automatizate și de profilare;
  9. Dreptul de a vă adresa cu o plângere Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

Societatea asigură exercitarea unora dintre aceste drepturi prin intermediul prezentului document, pentru exercitarea celorlate drepturi, vă rugăm să vă adresați cu un email la adresa office@ionascu-lawyers.ro.